Tuesday, April 24, 2007

GMail og Yahoo og MSN og så videre......... Uge 3



En spændende uge. Interessant at kigge på andres weblog og få gode ideer. Det kan der gå megen tid med - men det er lærerigt. GMail og chat - ja sjovt var det , da alle 4 på kontoret chattede samtidig. Igen en rigtig god vejledning, der styrer os sikkert igennem. Men tænk på alle mails , man kan få: I Outlook, Gmail, Yahoo, MSN, private mails o.s.v. Det bliver også svært at holde styr på alle mulige og umulige login og password. Gmail er nem at bruge, men mon den kan slå MSN, som har fået så godt fat i alle de unge?. Det er rart at konstatere, at Kalle er ekspert på alle 23 ting! Jeg er nu "noget bekymret" for , om jeg kan følge med i legen i næste uge , da jeg tager til Dublin . Måske afleverer jeg derfor min næste opgavebesvarelse for sent - ligesom gymnasieeleverne...

No comments: